180325_Groundsman2.png

Groundsman og baneansvarlig for 2018

Er du vår groundsman og baneansvarlige i Oslo og omegn for sesong 2018?

Groundsman, baneansvarlig
Selv om snøen fortsatt dominerer banene våre, er vi godt i gang med planleggingen for sesongstart. Er du personen som ønsker å ta vare på og tilrettelegge baner og anlegg gjennom sesongen?

NCF skal bygge suksess, steg for steg. Å avvikle en god sesong er både en viktig og selvfølgelig målsetting. Optimale baneforhold er således en forutsetning.

Norges Cricketforbund er på jakt etter en groundsman/baneansvarlig som skal ha ansvar for baner og anlegg gjennom sesongen. Perioden strekker seg fra april til oktober.

En handy person som tar ansvar, jobber selvstendig og som trives med å være i aktivitet utendørs.

Stillingens omfang:

• Klargjøring av baner og pitch til kamper gjennom hele sesongen, inkludert klipping og merking
  • Ansvarlig for utstyr/materiell og vedlikehold av dette.
  • Generelt vedlikehold og reparasjoner.
  • Rydding og vasking av anlegg og brakker.
  • Søppeltømming.
  • Kontinuerlig kontakt med NCF og Bymiljøetaten.

Personen vil bli NCFs ansikt utad, med arbeidsoppgaver som er avgjørende for at NM og serierundene kan avvikles profesjonelt. Nøyaktighet og det store overblikket er derfor av stor betydning.

Opplæring vil bli gitt i forkant av sesongen. Personen må ha sertifikat Klasse BE (personbil med tilhenger).

Stillingstittel: Groundsman/baneansvarlig.
Stillingens omfang: 80 prosent.
Hovedarbeidsområde(r): Iht. funksjonsbeskrivelse.
Nærmeste overordnede: Idrettskonsulent
Rapporterer til: Generalsekretær (GS) og Idrettskonsulent

Send inn en kort søknad til gry@cricketforbundet.no innen torsdag 12. april 2018 dersom du er interessert i stillingen.