Rana.jpg
Khurram S. Rana t.v. og President Yousuf Gilani t.h.

NCF videreutvikler samarbeidet med KS Rana AS

I fjor inngikk Norges Cricketforbund samarbeid med Rana Enterprise. Selskapet, som nylig har fusjonert, har nå navnet KS Rana AS, går i 2024 inn med økt støtte til norsk cricket.

– Det er viktig for Norges Cricketforbund å ha gode markedspartnere. Vi er derfor svært glade for å kunne informere om at KS Rana og McDonald's Thorvald Meyers Gate nå har videreført og utvidet sin avtale med Norges Cricketforbund, sier Trond Søvik, generalsekretær i NCF.

KS Rana AS eies av Khurram S. Rana, som også fungerer som daglig leder. Rana har gjennom en årrekke vært franchisetaker for McDonald’s i Oslo. Den nye og utvidede avtalen ble nylig underskrevet på Ullevål Stadion.

Les mer om samarbeidet med KS Rana AS her.

Stolt sponsor av norsk cricket

Khurram S. Rana har selv vært aktiv cricketutøver gjennom flere år, da som medlem av Christiania Cricket Klubb, og har et stort engasjement for idretten.

- Gitt mitt store engasjement for norsk cricket er jeg svært glad for å utvide min støtte til Norges Cricketforbund. På denne måten kan jeg bidra til at en stor internasjonal idrett vokser også her hjemme i Norge, sier Rana.

Gjennom 2024-sesongen vil KS Rana AS profileres på cricketbanene i Oslo. Som stolt sponsor av norske cricket vil KS Rana AS tilby rabattkort til NCFs medlemmer i Oslo- området. Dette rabattkortet gir 15% rabatt på én meny pr. bestilling.

Norges Cricketforbund ser frem til å jobbe sammen med KS Rana AS i 2024, og er glade for å ha en stolt sponsor i ryggen i vårt viktige arbeid med å utvikle norsk cricket!