Maekedspartner.jpg
Khurram S. Rana t.v. og President Yousuf Gilani t.h.

Ny markedspartner: NCF inngår samarbeid med Rana Enterprise

– Det er viktig for Norges Cricketforbund å ha gode markedspartnere, og vi er svært glade for å ønske Rana Enterprise og McDonald's Thorvald Meyers Gate velkommen på laget, sier Yousuf Gilani, president i NCF.

Rana Enterprise eies av Khurram S. Rana, som også fungerer som daglig leder. Rana har gjennom en årrekke vært franchisetaker for McDonald’s i Oslo, ved deres 3 restauranter som ligger i Thorvald Meyersgate, Klingenberg og Rykkinn. Avtalen ble underskrevet på Ullevål Stadion forrige uke.

Med hjerte for cricket

Rana Enterprise ser fram til samarbeidet med Norges Cricketforbund. Khurram S. Rana har selv vært aktiv cricketutøver gjennom flere år, da som medlem av Christiania Cricket Klubb, og har et stort engasjement for idretten.

- Gjennom min interesse for cricket har Rana Enterprise også tidligere inngått samarbeid på klubbnivå. Nå ser vi frem til å løfte vår tilstedeværelse på idrettsarenaen ytterligere, gjennom denne avtalen med NCF, forteller Khurram S. Rana.

Vil komme klubber og utøver til gode

Norges Cricketforbund ser frem til å jobbe sammen med Rana Enterprise for å utvikle avtalen som nå er inngått, til det beste for begge parter. I avtalen ligger flere muligheter for aktivering når det gjelder tilstedeværelse og aktiviteter på forbundets arrangementer, i tillegg til digital eksponering.

- Rana Enterprise har gjennom sin brede erfaring, samt forbindelsen til merkevaren McDonald’s, mye å tilby som markedspartner. Vi er derfor stolte av samarbeidet som nå er inngått, og ser frem til mange spennende delprosjekter underveis, avslutter president Gilani.