Screenshot 2023-05-02 at 23.57.20.png

Yousuf Gilani valgt som President

På Norges Cricketforbund (NCF)s forbundsting ble Yousuf Gilani valgt som ny President.

Sittende President Shahbaz Tariq trakk seg i forkant av valget. Yousuf Gilani og Moosa Ali Rashid ble fremmet som benkeforslag.

Yousuf kommer fra Drammen CK og jobber til daglig som seksjonsleder i NAV Gamle Oslo og sitter i den strategiske ledergruppa til Nav Gamle Oslo. Gilani kjenner godt til cricketmiljøet og dets utfordringer, han har bekledd roller som styremedlem, visepresident og Generalsekretær i NCF. Han har også vært manager for det norske cricketlandslaget. Gilani har et brennende engasjement for cricket.

Med seg i styret får han Tanveer Chaudry som visepresident, Bijeyata Kumari, Anushka Saurabh og Adil Hameed som styremedlemmer. Varamedlemmer er Owais Mahmood og Raksha Sameep.

Nærmere informasjon fra tinget utlegges når tingprotokollen er ferdig og godkjent av protokollførerne.