yogendra-singh-qpAShp6RR0Y-unsplash.jpg
Yogendra Singh

Workshop for trenere

Norges Cricketforbund planlegger nå en workshop for utvikling av trenere i august.

Målsettingen er å styrke treningskompetansen og den generelle utviklingen til crickettrenere over hele landet.

Workshopen skal fokusere på opplæring av trenere av barn, ungdom, samt dame- og herre cricket. Vi håper klubbene vil delta i dette prosjektet og slik bidra til veksten av cricket i Norge.

Det primære er å sikre trenere med nødvendig kunnskap, strategier og beste praksis for å engasjere barna, bedre dyrke frem unge talenter, forbedre ferdighetene til kvinnelige spillere og forfine teknikk og taktikk hos våre mannlige spillere. Ved å investere i utviklingen av våre trenere kan vi styrke grunnlaget for cricket i Norge og legge grunnlaget for en mer konkurransedyktig og inkluderende fremtid!

Ønsker informasjon fra klubbene

For å sikre en god gjennomføring av workshopen, ble klubbene tidligere denne uken bedt om å sende inn sine lister over trenere av ungdom-, kvinne- og herrelag.

Vi håper nå klubbene sender inn den etterspurte informasjonen innen fristen 20. juli, og at så mange som mulig av trenerne melder seg på workshopen. Vi ønsker en samarbeidsorientert og dynamisk workshop, hvor trenere kan dele sin ekspertise, utveksle ideer og lære av hverandres erfaringer.

Alle detaljer om workshopen, inkludert dato, sted og agenda, vil publiseres så snart de er fastsatt.

Ved eventuelle spørsmål kan Bijeyata og Pooja Kumari (trenerveiledere) kontaktes via e-post på bijeyata.kumari@cricketforbundet.no og 02bbt020@gmail.com.