Coronainfo.png

Vis hensyn - sammen kan vi holde koronaviruset på avstand

Koronaviruset har gått over i ny fase, der alle oppfordres til å ta et felles ansvar for videre spredning.

Idretten har tatt sitt ansvar ved mange og ulike grep – i egen organisasjon og ut mot medlemmene.

Vi tar situasjonen på største alvor og vil understreker vår samfunnsrolle.
NCF ønsker å bidra til den nødvendige nasjonale dugnaden for å redusere smitterisiko.

Flere og flere idrettslag og klubber er sitt ansvar bevist og følger råd og anvisning fra Folkehelseinstituttet.

• Folkehelseinstituttet om Korona – TRYKK HER

Norges Cricketforbund følger opp med en innstendig oppfordring om at den enkelte klubb og medlem vurderer i hen hold til situasjonen med tanke på aktivitet og møtevirksomhet.

Følg med på nettsidene til NIF, Folkehelseinstituttet og NCF – her blir det kontinuerlig oppdatering.

MERK! Norges Cricketakademi (NCA), er fra i dag stengt frem til 26. mars 2020 med hensyn til smittefaren. Vi følger opp med løpende informasjon i perioden som kommer.

Da håper vi at dugnadsånden vil sikre de utsatte gruppene og holde utviklingen av Koronaviruset under kontroll.

Vi takker alle for den respekt de viser situasjonen

Hilsen Norges Cricketforbund,