Banner landslag.PNG

Vellykket landslagshelg

Forrige helg konkurrerte både herre- og damelandslagene i utlandet.

For herrenes del sto ECL T10 Tri-series i Dresden på programmet, mens våre kvinner deltok i Nordic Cup i Sverige.

Viste karakter

I Nordic Cup møtte kvinnelandslaget Sverige, Danmark, Estland og Finland. Resultatet av turneringen ble fire tap og en seier. I tillegg ble én kamp avlyst grunnet vær. Seieren kom mot Estland.

- Damelaget viste mye karakter på banen. Farima Safi ble annonsert som banens beste mot Estland, og laget vokser seg stadig sterkere som enhet, forteller trener Gopi Krishna.

Paridhi Agrawal ble til slutt turneringens Top Bowler. Bilder fra turneringen finner du på forbundets Facebook-side. Kampstatistikk finner du på det finske cricketforbundets nettsider.

Flott andreplass til herrene

For herrelandslagets del besto konkurransehelgen i Dresden av kamper mot Tyskland og Tsjekkia.

Norge imponerte i turneringen, og sto til slutt igjen med ett tap og hele fire seire.

All statistikk fra turneringen finner du på European Cricket Networks nettside.

Raza Iqbal scoret flest runs og ble kåret til turneringens beste spiller. Muhammad Sher Sahak var den beste wicket-takeren, og Walid Ghauri ble tildelt kampens spiller i den første kampen.