pexels-patrick-case-3628912.jpg

Velkommen til aktivitetsdag!

Norges Cricketforbund og Norges Rugbyforbund inviterer til felles aktivitetsdag 13. mai.

Denne åpne aktivitetsdagen gjennomføres på Sagene IFs landhockeybane i Stavangergata i Oslo. Tidspunkt er 12:00 – 15:00. Alle som tar turen til landhockeybana denne dagen vil få mulighetene til å teste både rugby og cricket.

Seks ulike aktiviteter

- Fra cricketforbundets side vil vi tilby totalt seks stasjoner med ulike aktiviteter. Barn, spesielt jenter, oppfordres til å komme og prøve cricket og rugby. Bijeyata Kumari, Darshana Abeyrathna og undertegnede stiller som trenere. Mirab Razwan og Alina Aslam stiller som aktivitetsledere og vil jobbe sammen med trenerne, forteller Pooja Kumari, medlem av Norges Cricketforbunds utvalg for kjønnsbalanse.

Rekrutteringsmulighet for klubbene

Norges Cricketforbund inviterer også cricketklubber til å komme til arrangementet, da dette er en utmerket rekrutteringsarena og anledning til å komme i kontakt med barn og unge som er nysgjerrige på vår idrett.

Om din klubb ønsker å stille på denne åpne aktivitetsdagen for å vise seg frem, bes dere kontakte Pooja Kumari på forhånd for å koordinere og planlegge deltakelsen. Pooja kan kontaktes på følgende epost: 02bbt020@gmail.com.

Vi ser frem til å treffe dere på banen!