RIA_nyhet_28mai2024.png
Christina Mandahl, Marketing Manager RIA og Trond Søvik, Generalsekretær NCF

RIA Money Transfer: Raske, fleksible og tilpassede tjenester

Norges Cricketforbund jobber målrettet mot å tiltrekke seg attraktive samarbeidspartnere for å sikre vekst og utvikling i norsk cricket.

alt- Et viktig skritt i dette utviklingsarbeidet er en nylig inngått markedspartneravtale med Ria Money Transfer, sier Trond Søvik, generalsekretær i Norges Cricketforbund.

Ria er et av verdens ledende pengeoverføringsselskaper. Med Ria får du dermed rask og praktisk valutaveksling i Norge – og resten av verden.

- Vi ønsker at alle – også medlemmer av Norges Cricketforbund - skal få mest mulig ut av reisene sine. Med Rias raske, fleksible og tilpassede tjenester, samt konkurransedyktige kurser som oppdateres daglig, får du akkurat dette, sier Christina Mandahl, marketing manager i RIA.

Skreddersydd - og stressfritt

Mandahl forteller at RIA nå jobber med å utvikle medlemstilbud skreddersydd Norges Cricketforbund, inklusive rabattkoder på overføringer.

- Ria sørger for at du har alle de riktige valuta du trenger for en minneverdig og stressfri reise. Vi har et vennlig og flerspråklig team team som nå står klare til å hjelpe NCFs medlemmer med å sende eller veksle penger - på det språket du selv ønsker, forklarer Mandahl.

- Vi ser frem til å holde våre medlemmer oppdatert på fordeler og medlemstilbud fra Ria gjennom våre nyhetsbrev og nettsider, og ikke minst til å RIA profilere seg på T10-festivalen, NM-finalen og via kvinnelandslaget, sier Søvik.

Verdt å vite om Ria Money Transfer:

alt

• Ria har utvidede åpningstider daglig, inkludert lørdag og søndag. Slik kan du sende og veksle penger akkurat når det passer deg!
  • Ria har butikker i totalt 194 land og territorier

Ria har butikker i følgende norske byer:
- Oslo Skippergata
- Oslo Bussterminal