Cricket-bat-ball.jpg

Reaktivering av spillere i CricClubs

Administrasjonen kommer til å reaktivere spillerprofilene i CricClubs til alle som var registrert med betalt lisens i Sports Admin 5. mai kl 17:17.

Det blir ingen oppdateringer i helgen. Fra mandag vil oppdateringenr skje fortløpende, inntil vi er ajour.

Alle aktive/tilgjengelige spillere i klubben er lagt under valgte spillere i CricClubs av NCF. Dette for at klubbene ikke skal ha problemer med å finne spillere for kampene i helgen. Klubber som har flere lag, må gå inn i CricClubs og administrere de forskjellige lagene ved å flytte riktige spillere under valgte og flytte de andre spillerne tilbake under tilgjengelige spillere.

Kontaktinfo for support

Ved behov for assistanse, kan CricClubs support kontaktes via epost: support@cricclubs.com, chat via Norway Cricket appen eller WhatsApp +91 79 97765976.

Det at de fleste velger å betale en av de siste dagene før helgen/sesongstart, gjør at ikke alle blir oppdatert med status betalt når vi kjører ut rapporter i Sports Admin. I tillegg blir mengden av arbeid med oppdatering av profilene så stor at det er umulig å komme ajour, da oppdatering av profilene må gjøres manuelt. Det at mange har flere profiler i CricClubs og-/eller at navnet i CricClubs ikke er i samsvar med Sports Admin, gjør at denne oppgaven blir tidskrevende og vanskelig.

Den verst tenkelige konsekvensen kan være at vi ikke finner profilen til en spiller som har betalt lisens og får dermed ikke lagt spilleren over til aktiv i CricClubs. Denne ordningen er ny, men viktig for oss alle. Sammen skal vi få løst denne utfordringen!