Gilani.jpg

Norges Cricketforbund får bevilget 2 millioner kroner til cricketfasiliteter i Oslo

Vi i Norges Cricketforbund er glade for å kunngjøre at vi har mottatt en generøs bevilgning på 2 millioner kroner over revidert budsjett for å forbedre cricketfasilitetene i Oslo.

Denne bevilgningen, som er gitt av byrådet, vil bli brukt til å forbedre garderobeløsninger, toalettfasiliteter og publikumsfasiliteter i Oslo.

- Dette er resultatet av samarbeid og engasjement fra styret i Norges Cricketforbund, som har jobbet utrettelig på vegne av klubbene i Oslo for å sikre denne finansieringen. Vi har vært i konstant dialog med byrådet og politikerne for å vise behovet for disse forbedringene sier Yousuf Gilani, president i NCF.

Viktig skritt fremover

Vi i styret og administrasjon, er overbevist om at disse midlene vil bidra til å skape bedre fasiliteter for både kamper og treninger for cricketsporten. Dette er et stort skritt fremover i vår innsats for å fremme cricket i Norge, og vi er utrolig takknemlige for denne muligheten, fortsetter Gilani.

Gilani og styret ønsker å uttrykke sine dypeste takknemlighet til politikerne i Oslo kommune for deres støtte og tro på forbundets arbeid.

- Dette bidraget vil utvilsomt ha en betydelig innvirkning på utviklingen av cricket i regionen. Vi ser frem til å se de positive effektene denne bevilgningen vil ha på cricketmiljøet i Oslo, og vi er begeistret for å fortsette vårt arbeid for å fremme denne fantastiske sporten. Takk til Oslo kommune for deres uvurderlige støtte, avslutter Gilani, på vegne av både styret og administrasjonen.