Screenshot 2023-06-25 at 22.11.13.png

NCF YouTube-kanal: Direktesending av kamper og demovideoer

Norges Cricketforbund (NCF) har etablert sin egen YouTube-kanal. Denne vil brukes til direktesending av kamper og opplasting av demovideoer fra CricClubs. Ved å øke antallet abonnenter på kanalen, kan NCF på sikt generere inntekter og ytterligere utvikle cricket i Norge.

Kanalen finner du HER.

På YouTube-kanalen vil du finne de nyeste kampene som spilles i regi av NCF, samt opptak av kamper som allerede har funnet sted.

Viktig støtte til NCF

I tillegg til kamper, vil NCF også laste opp demovideoer fra CricClubs. Disse demovideoene presenterer cricketteknikker, treningstips, strategier og andre nyttige ressurser. Dette er spesielt verdifullt for spillere som ønsker å forbedre ferdighetene sine og lære mer om sporten generelt.

- Det er viktig å støtte NCF ved å abonnere på kanalen. Ved å abonnere vil du få oppdateringer om nye kamper, demovideoer og annet innhold. Ved å følge oss vil du bidra til å øke kanalens popularitet og gi NCF muligheten til å generere inntekter gjennom YouTube-partnerskap og annonsører. Dette er en enkel og kostnadsfri måte å støtte NCF på, og på den måten bidra til å utvikle cricket-sporten i Norge, sier Tariq Mir, idrettskonsulent i Norges Cricketforbund.

Spre budskapet!

- Ikke bare oppfordrer vi alle utøvere og tillitsvalget til å abonnere på kanalen, men vi håper dere også oppfordrer venner, familiemedlemmer og bekjente til å gjøre det samme. Slik kan vi nå ut til et større publikum og skape et sterkt cricketfellesskap i Norge, avslutter Tariq Mir.

Vi håper dere besøker NCFs YouTube-kanal i dag, og blir en del av det voksende cricketfellesskapet i Norge!