images (1)-1.jpeg

NCF Coach Development Lead & Head Coach

Vi ønsker velkommen til Eugene Moleon, NCF Coach Development Lead & Head Coach

En kort presentasjon av Eugene, som nå kun er noen dokumenter unna ankomst i Norge.

I samarbeide med med president Shahbaz Tariq har vi gått igjennom søknader og et flertalls runder med intervjuer.

Eugene har lang erfaring fra både utvillingarbeide og landslag. Hovedtrener ved University og Cape Town, emerging Players Program Coach i Cricket Ireland, senior Coach ved NCU, CB Cricket Tutor og CB Cricket Tutor er noen av hans siste arbeidsplasser. I tillegg har han jobbet med Danmarks landslag og kjenner forholdene både i Norden og Europa. Med gode referanser og engasjemnet håper vi Eugene vil bli tatt godt i mot, slik at han har alle muligheter til å utvikle norsk cricket  - både mot våre landslag og våre trenere. Korte presentasjon av Eugene Moleon - HER

I am thankful to Norway Cricket for this great opportunity. I am looking forward to be working with players and coaches alike and strive to improve on all aspects of cricket in the country. The hope is to build on the successes from before and create more interest into the game. Cricket in Europe is growing through their various competitions and I am excited to be part of those competitions at different levels.

Eugene Moleon