Inngangsparti NCA.JPG
Inngangspartiet til NCA

NCA endelig klart til bruk😊

Etter mange hindringer kan vi endelig ønske alle brukere velkommen til Norges Cricketforbunds Akademi, innendørs treningslokaler, på Lindeberg – Jerikoveien 20.

Hindringer er til for å overvinnes! Selv etter sykdom og forsinkelser i leveranser og montering - samt brann i bygget mandag 15. januar med påfølgende nedstenging og mangel på strøm og varme, samt at nøkkelfri adgang ikke virket - har vi likevel fått rigget lokalene til bruk fra og med denne helgen.

Selv om adressen er Jerikoveien 20 er inngangen fra Lindeberg Næringsvei, på baksiden av Jerikoveien mot E6, jf. kart HER og bilder/kart for inngangsparti HER. hvor det er godt med parkeringsplasser. Inngangsdøren ligger litt bortgjemt men med NCF skilt på. Brukere med avtale må ha lastet ned en app for å kunne åpne de to dørene man må gjennom for å komme inn i lokalene. Deretter må man ha kode for å slå av VeriSure alarmen som er rett innenfor dør 2. Lysbrytere er angitt på kart HER.

Absolutt alle detaljer er fortsatt ikke på plass, og vi ber om forståelse for det. Denne første helgen må vi be brukerne om å ta med seg egne wickets.