JustIN.JPG

Montører syke og NCA forsinket

Dessverre må vi meddele at vår leverandør av treningsnett/pitcher dessverre ikke har klart å holde avtalen om leveranse og montering før jul. Sykdom både hos montører og prosjektleder har satt en stopper for fremdriften gjennom hele romjulen og først nå kommer arbeidet i gang igjen.

Dvs. NCA antagelig ikke vil være klar til bruk før i uke 3, altså i midten av januar. Vi beklager på det sterkeste de ulemper dette medfører for klubbene som tripper etter å komme i gang.

Det vi derimot er i rute på er systemet for tilgang til lokalene for brukerne. Her er det bare å laste ned appen JustIN Mobile, en nøkkelfri løsning fra Salto, og benytte den via Smarttlf. med Bluetooth. Svært enkel i bruk og tilrettelagt for de som har avtale om bruk. I tillegg er det lagt opp til VeriSure alarmsystem og her vil hver bruker få en egen kode som skal tastes når man kommer inn dør nr. 2 i lokalene. Da slås alarmen av og NCF vet hvilken ansvarlig bruker som har tatt seg inn i lokalene.

Straks treningsnettene er ferdig montert kjører vi i gang. Alle brukere får tilsendt info/kode i nær fremtid. NCA kommer sent, men godt.