samuel-dedman-M5WWDcefw0s-unsplash.jpg

Banene klare for sesongstart

Vi er glade for å melde at banene i Oslo vil være klare til sesongstart.

Tidligere denne uken gjorde vi oppmerksom på at det ikke er tillatt å benytte banene i Oslo og omegn enda.

Vi er glade for å melde at vi nå har fått klarmelding fra bymiljøetaten om at banene blir valset nå før helgen og vil være klare til sesongstart.

Må ryddes

Banene må nå ryddes for rusk og rask som har kommet i løpet av vinteren, da de er for våte til at dette kan gjøres maskinelt.

- Dette vil nå bli tatt hånd om, og vi ser frem til å starte sesongen, sier Trond Søvik, generalsekretær i Norges Cricketforbund.

HTTP/1.0 200 OK Server: Zope/(2.13.22, python 2.7.18, linux2) ZServer/1.1 Date: Thu, 18 Apr 2024 23:54:41 GMT Connection: close Charset: utf-8 Content-Type: text/html Banene klare for sesongstart | Norges Cricketforbund
samuel-dedman-M5WWDcefw0s-unsplash.jpg

Banene klare for sesongstart

Vi er glade for å melde at banene i Oslo vil være klare til sesongstart.

Må ryddes