vestli logo bra.jpg

Årets klubb: Vestli CK!

For andre år på rad kan NCF gratulere Vestli Cricket klubb med utmerkelsen årets klubb!

Vestli Cricket Klubb har det klart høyeste og bredeste aktivitetsnivået i norsk cricket. Vestli CK har i en vanskelig 2020 sesong stilt med 8 lag i seriespill, og har vært representert både i herre-ungdoms- og kvinneserien. Vestli CK har også gjennomført cricketaktivitet for barn og unge både i egen regi, samt i samarbeid med NCF.

Vestli CK har en solid klubbstruktur, med dyktige ressurspersoner som gir mye av sin fritid og energi for å gjennomføre god cricketaktivitet for barn, unge og kvinner. Vestli CK har i 2020 tatt nye steg som klubb, ikke bare ved å øke aktivitetsnivået, men også økt kompetansen til klubbens scorere, dommere og andre lederposisjoner. Vestli CK har i 2020 fått med en deltager fra klubben på NIFs prestisjefylte mentorprogram, samt en deltager på Tøyen Sportsklubbs Tøyenakademikerne.

Vestlis holistiske tilnærming til klubbutvikling, hvor utvikling av aktivitetsnivå, menneskelig ressurser, og klubbstruktur er forbilledlig, og et eksempel til etterfølgelse for resten av norsk cricket.

Gratulerer til Vestli Cricket Klubb!