2021 NCF logo 600pix.png

Økonomisk arrangørstøtte til klubber

Støtte til klubber som arrangerer innendørsturneringer/arrangement senhøst 2021 og vinter 2022 for barn, ungdom og voksne. NCF vil bidra med økonomisk støtte til leie av hall og utgifter til dommere og scorere.

Link til søknadsskjema til NCF: HER

Andre støtteordninger:

NORGES IDRETTSFORBUND

Idrettsavtaler (idrettsforbundet.no)

Tine Handel:

Sammen med vår samarbeidspartner TINE har dere mulighet til å få rabaterte priser på TINEs produkter gjennom TINE Handel. Vi drømmer om et sunt og variert tilbud på idrettsarenaen, slik at både voksne og barn kan ta gode valg når sulten melder seg.
Derfor bør ditt idrettslag prøve TINE Handel:
• Rabatterte produkter
• Levering av varer
• Gratis utlån av kjøleskap
For bestilling av produkter, opprette en profil HER. Det er gratis å bli kunde, ingen bindingstid og ingen kjøpsplikt. Her finner du årets produktkatalog fra TINE

BAMA

Idrettsfrukt | Bama

Vi sponser derfor alle idrettslag i Norge som er medlem av Norges Idrettsforbund ved å gi dem 60% på frukt, grønt, Bendit-produkter og juice - enten det er til trening, samlinger, renn, cuper eller andre arrangementer. Frukten handler du i en av NorgesGruppen eller REMA1000 sine butikker.

Les mer om Idrettsfrukt, refusjon og finn annen god informasjon om ordningen på Eat Move Sleep sin side.