LOGO-NCF-portrait-1000px.jpg

Norges Cricketforbund søker ny generalsekretær

Norges Cricketforbund søker en initiativrik og motiverende leder som vil bidra til å løfte norsk cricket mot nye høyder. Søknadsfrist 31. januar

Norges Cricketforbund er inne i en spennende fase med økt aktivitet og utvikling av hele organisasjonen. Generalsekretærens rolle er å lede Norges Cricketforbunds administrasjon, og representere forbundet nasjonalt og internasjonalt. I forbundets administrasjon er det i tillegg til generalsekretær fire fulltidsansatte medarbeidere, samt to ansatte i deltidsstillinger.

Arbeidsoppgaver

• Forberede saksgrunnlag for forbundsstyret og iverksette styrets vedtak
  • Daglig ledelse av administrasjonen, herunder økonomiansvar og personalansvar for ansatte i Norges Cricketforbund
  • Overordnet ansvar for forvaltning og utvikling av både topp- og breddeidretten, med et spesielt fokus på utvikling av bredde- og kvinnecricket