nif.jpg

Klubber - husk Samordnet Rapportering til NIF

Fristen for rapportering var 30. april, men ikke alle klubber har gjennomført rapporteringen, noe alle klubber i norsk idrett er påkrevd å gjøre. Har ikke din klubb levert Samordnet Rapportering - gjør det nå så raskt som mulig. Klubber som ikke gjennomfører Samordnet Rapportering kvalifiserer ikke til å være medlem i Norges Idrettsforbund og Norges Cricketforbund med de konsekvenser dette medfører.

Alle klubber har fått informasjon direkte fra Idrettsforbundet om Samordnet Rapportering som er en obligatorisk oppgave å utføre hvert år.

Her finner du brukerveiledningen. Der får du også svar på ulike problemstillinger.

Det er viktig at din klubb rapporterer "aktivitetstall" i tillegg til medlemstall som innholder også passive medlemmer. For NCF er aktivitetstallene den viktigste rapporteringen.

Dersom din klubb har gjennomført Samordnet Rapportering uten å fylle inn aktivitetstall, må dere logge dere inn på nytt og fylle dette inn.