Gry.jpg

Gry Bruaas ansatt i Norges Cricketforbund

Ansatt i stilling som konsulent for kommunikasjon og utvikling fra 1. oktober

Stillingens omfang er 100%, og omfatter blant annet arbeid med ekstern kommunikasjon, organisasjonsutvikling, utvikling av barne-, ungdoms- og kvinnecricketen.

Gry kjenner idretten gjennom flere år som ansatt i en annen virksomhet ved Idrettens Hus, og har solid erfaring med blant annet kommunikasjonsarbeid, organisasjonsutvikling og reisevirksomhet internasjonalt.

- Vi er svært glade for å ha Gry med på laget administrativt i forbundet, og ser at hun har med seg mye kompetanse forbundet vil ha glede av i utviklingsprosessene vi har foran oss, sier Sondre S Gullord, leder av Arbeidsutvalget i Norges Cricketforbund.

Vi ønsker Gry hjertelig velkommen i norsk cricket!

Idrettsleder Shahzad Sheikh takker for seg i NCF
Samtidig slutter Shahzad Sheikh i stillingen som idrettsleder i Norges Cricketforbund, for å prioritere ordinær jobb og andre forpliktelser. Han vil fortsette i jobben frem til 1. desember. Norges Cricketforbund takker Shahzad Sheikh for uvurderlig innsats for norsk cricket gjennom flere år, og ønsker lykke til videre når den tid kommer.