youth team.png

Frist for påmelding til ungdomsturnering fredag 7. juli

Påmeldinger til sommerens ungdomsturnering sendes til haroon@cricketforbundet.no

Takk til alle klubber som allerede har sendt inn sine påmeldinger til sommerens ungdomsturnering. Øvrige klubber som ønsker å delta med lag må sende inn sine påmeldinger innen fredag 7. juli. Påmeldinger sendes på email til haroon@cricketforbundet.no

Under følger rammeverket for ungdomsligaen:

• U13. Tennis ball, 8 A side, 8overs/innings. Det vil være en dobbel liga med to kamper hver tirsdag formiddag. Vi starter og avslutter i sommerferien.

• U15. Indoor cricket ball, 9 A side, 10overs/innings. Det vil være en dobbel liga med to kamper hver torsdag formiddag. Vi starter og avslutter i sommerferien.

• U17 T20, normal cricket rød ball, 11 A side. Dette vil være en dobbel liga søndag morgen. Vi bør sette i gang umiddelbart. To spillere kan være U18 på laget

• NCF U19 liga. 4 lag, 11 A side, rød cricket ball. En trener på hvert lag som vil avholde 4 trenings puljer med hvert av lagene førdenne doble ligaen starter. Vi kan starte og avslutte i sommerferien og benytte oss av baner som er ledige i ukedagene.

Alle ovennevnte ligaer skal spilles med hvite drakter. Alle ligaene vil ha en ansvarlig som tar seg av dømming og score.

Lagene bør registrere spillerne sine (særlig U17) slik at vi kan bruke crichq for scoring. 1. September vil være fristen for å registrere fødselsdato, slik at vi er sikre på at alle spillere er i riktig aldersgruppe

Ta kontakt med Haroon Coach på 921 40 570  dersom dere har spørsmål rund turneringen.