Barne- og ungdomsturnering 22. og 23. februar!

NCF arrangerer gratis innendørsturnering på Bjørnholt skole den 22. og 23. februar 2017.

Norges Cricketforbund har gleden av å presentere nok en innendørsturnering for barn og ungdom i løpet av vinteren 2017. Turneringen gjelder for lag i U13 og U16 og går av stabelen på Bjørnholt skole den 22. og 23. februar 2017.

U13: Hvert lag skal bestå av 8 spillere. Hver inning består av 6 overs. Kampene spilles med tennisball.

U16: Hvert lag skal bestå av 8 spillere. Hver inning består av 8 overs. Kampene spilles med innendørs cricketball.

Interesserte lag kan sende e-post til sportslederen på haroon@cricketforbundet.no. Sportslederen vil sende ut spillereglement for turneringen til påmeldte lag og andre som er interessert. Turneringen går mellom kl. 10:00 og 16:00 begge dagene.

Det er rift om plassene så ikke nøl med å melde dere på!