cricket-bat.png

Velkommen!

Vi er stolte av å endelig kunne presentere norsk crickets nye hjemmeside. Med denne siden ønsker vi å fange interessen til de som ikke er så kjent med cricket samtidig som vi ønsker å tilby våre trofaste brukere et mer profesjonelt og brukervennlig system.

NCF vokser hele tiden og det gjør at god kommunikasjon blir enda viktigere. Cricketforbundet.no er et viktig verktøy i arbeidet med å sikre best mulig kommunikasjon til alle i norsk cricket. Den nye siden vil blant annet inneholde hyppigere nyhetsoppdateringer og mer utfyllende informasjon innenfor relevante temaer.

Den nye siden er ikke komplett slik den fremstår idag. I løpet av de nærmeste dagene, ukene og månedene vil det legges ut mer informasjon og opprettes mange flere undersider. Følger du ekstra nøye med så vil du oppdage kontinuerlige forbedringer, moderne løsninger og spennende detaljer. Vi håper du er like begeistret som oss og vi håper du finner deg godt til rette etterhvert som siden utvikler seg. Vi er både takknemlige og glade for at du blir med oss på reisen videre. Gode innspill og forslag tas imot med glede. Ta gjerne kontakt.

Takk til hele cricket-Norge for tålmodigheten og takk til Snapper Net Solutions for godt samarbeid i arbeidet med å utvikle den nye siden.

Mvh,
Morten